måste avreagera mig

nu ska jag skriva ett inlägg helt i text som bara handlar om hur JAG känner mig, okej?
jag känner mig lite bortglömd , liten och helt värdelös.
det roligaste jag vet är när kompisar (läs: kompis) har känt någon i några veckor men är jätte nästan desperat att fortsätta hålla kontakten med dom medans kompisen skiter i dom den har känt i tre år. det är det roligaste jag vet.
jag känner mig så speciell och uppskattad. jag trodde verkligen att vi var tajta mennnnn... ja om man säger så här jag har haft fel många gånger innan, varför skulle jag ha rätt denna gången liksom....? men ändå jag blir lika besviken varje gång. och till råga på det här är jag trött på DIG. jag orkar inte mer nu. fan också. tack om du orkade läsa denna dåliga text, var liksom bara tvungen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0