And I'll hold 'em back tonight

Kollar i min bok efter texter  jag skulle kunna använda och skriva här, men inget passar. Allt är för personligt, för mycket namn, tankar, känslor, händelser. Alla som vilka inte ska skrivas här, men kollar ändå. Känns som att kolla genom någon annans liv. Allt detta jag skrivit, känt, gjort, det är inte jag längre.
Perioder man kommer ihåg bättre än andra, både bra och dåliga. Inga känns som jag längre. Och jag vet inte vad det kan bero på. Har man växt upp? Knappast. Men saker har hänt, saker har sagts och saker har gjorts. Och nu kan inget av det tas tillbaka. Men det är väl lika bra att det är så här. Vad är det för mening att leva i det förgångna, ingen som helst. Så varför egentligen kolla i denna förbannade bok?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0