Day 1

okej så då ska jag presentera mig själv . jag heter johanna andersson , svennenamn jag vet . jag är 15 , 16 år i januari . jag är 95a och ändå går jag i ettan på gymnasiet lång historia pallar inte dra den nuuuuu . kanske någon annan gång. jag går då teknikprogrammet på väggaskolan min klass heter då TE10b och jag tycker om den till tusen , den är bäst . mina bästa vänner heter emelie emelia och filippa . emelie och jag gick i samma klass på högstadiet i klass 9mu2 hah var från början haha JÄTTE ovänner . lite kul nu är hon en av dom bästa jag vet . emelia och jag gick parallell klass på högstadiet , våra syskon var även typ bästa vänner ett tag och så lärde vi känna varann nu går vi i samma klass och det är jag jätte glad för ! filippa och jag gick samma klass 9mu2 även där hon är bäst vill jag bara säga . 9mu2 står för klass 9 musikklass i enheten 2 om ni undrar . så ja , jag gick musikklass och älskar musik mycket trevligt . jag bor i karlshamn eller ja en liten bit utanför karlshamn , stilleryd om man ska vara precis . ibland älskar jag karlshamn typ nu på vintern när dom har hängt upp all juldekoration i staden JÄTTEFINT men ibland är det bara en hemsk liten håla där det inte finns något att göra . jag bor med mamma pappa och mina tre systrar my ellen och lucia . nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva såå om ni undrar något så får ni väl fråga så svarar jag nog
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0