bildlös

Hade tänkt att ta en bild till detta fina inlägget. Men tyvärr så ville inte min webkamera samarbeta med mitt ansikte så jag struntade i det.
Och nu i och med att det inte blev någon bild tänkte jag skriva en sak eller två om mitt liv just nu.
Jag kan ju börja med att det var första skoldagen idag, tror nästan att det faktumet förklarar min huvudvärk at the moment. Visst det är väl kul att träffa alla igen, få lite rutin på dagarna (läs inte sova till kvart i två....), och göra något vettigt för en gångs skull, men det hade varit skönt med några veckors...... eller månaders lov till..... Men ärligt talat vem ser fram emot typ tre timmars tyska en tisdagmorgon?? Inte jag i alla fall. Sen är det kanske inte världens bästa timing att jag missar den första historialektionen på fredag i och med att vi åker till STOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOCKHOLM och ska hjälpa My flytta in, men vem är jag att klaga egentligen?
Nu känner jag att jag fick lite skrivtorka och intekommer på något mer att skriva så grattis till den som lyckades skumma igenom hela texten och bättre lycka nästa gång till dig som inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0