when the light hits your eyes

just tonight
Jag tänker på det roliga i livet, det går faktiskt rätt bra nu. Men har tyvärr en känsla av att det inte kommer vara allt för länge, men jag fortsätter vara så positiv jag kan vara. Det är liksom det enda man kan göra ibland, vara positiv. Jag ska egentligen vara glad över allt jag har. Nu har jag de bästa vänner jag någonsin haft, jag har nyss slutat mitt sommarjobb som har gett en del på banken och en underbar familj. Och trots att jag verkligen avskyr deras ståndpunkter som de lever efter vet jag att de lever efter dem för min och mina systrars skull, jag vet det. Men det är svårt att förstå det när dessa ståndpunkterna, nästan alltid känns det som,  står i vägen för mig att leva mitt liv som jag vill leva det.
Ja ni vet vad man säger tur i spel, otur i kärlek. Kan detta ha något att göra att jag vann "vändtiacupen" jag, Matilda och Emelia hade härom natten?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0