Day 15 – Your dreams (pallar inte 14 kanske sen)

Mina drömmar delar jag med 3 personer.
Nr1: Jag och emelia ska ta studenten jobba i 1 år bo hemma (tyvärr men allt för pengar) tjäna riktigt mycket pengar och sedan åka till USA (!) köpa en skabbig liten lägenhet måla den fiiiin och köpa möbler på ikea (lite hemkänsla sådär) sedan ska vi skaffa jobb som assistenter och knega där ! HUR HÄRLIG DRÖM SOM HELST . and it's going to happen .
Nr2: Jag och bellaholm delar samma dröm och den stavas RYAN GOSLING♥ mer behövs inte sägas
Nr3: jag och filippa vi ska spara pengar och skaffa MAC - PAKETET iPhone iPad och MacBook Air WOHO
(tatueringen är en fjärde dröm men den SKA JAG HA!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0