bridge over troubled water

Funderar på lite allmänna saker som jag inte brukar fundera på. Känns lite annorlunda men bra på ett konstigt sätt.
Känner för att förändra lite saker, men vad vet jag inte. Tänker göra något jag aldrig gjort förut, men vad vet jag inte. Tänker ändra på mitt liv, men hur vet jag inte. Jag vet rätt så mycket, men inget som spelar någon roll. Mitt liv känns rätt meningslöst för tillfället men jag ska ändra på det. Rätt trött på sommarlov är jag också. Bara så ni vet. Jag tycker om när jag har något att göra. Det ska jag ha från och med på måndag, för då börjar jag jobba. Jag tror en kamera vore en rätt bra investering till mitt liv. Det ska jag skaffa mig. En bra en.

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-07-20 @ 20:39:03
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0